خط رو خط

ها پسر ، DJ AMORI ، فیت ساسی مانکن
اونقدر قوی هستن که طرفداراشون خیلی بیشتر از لینکین پارکن
ببینم اگه تو حس داری بعد بریم تو فاز Love Story
الو بله ، سلام بله ، الو ، 0912 ، اپراتور الان چیه ، شما کیه
نه اشتباست الان تو ارتفاست برو گمشو الو تو نکن التماس
الو الو الو بله ، سلام چیه ، شما با کی کار داری ، بارداری چقدر بار داری ، کجا میری الو
الو عوضی تو غرض داری انقدر فوت نکن آخه مگه مرض داری
بابا خط رو خطه عشقم کجایی الان
وقتی دست تو دستت هستم تو بمیر برام
ها ها آها ، بدو زنگ بزن بیا رو خطم آها

الو الو بیب بیب الیشمس ، ساسی واسه ژانویه بلیط هست
Happy New Year ، کریسمس تو ، صبر کن صبر کن صبر کن صبر کن
تو به من قول دادی ، داشتی با من می رقصیدی چرا منو هل دادی
2 بار به من زنگ میزنی تو هر هفته ای ، به که چه دختر رو هم رفته ای
روسریتو جلو همه میبندی ، ولی منو که میبینی سریع میخندی ، هه هه
من میتونم واسه تو له له بزنم و جای عطر به خودم به به بزنم
میتونم بگم ها اااااااای ، اینجوری واست چه چه بزنم ، ها

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وای تو مال منی ، دل منو داری از جا میکنی
میکنی قلب منو مال منی آره همین
وای تو مال منی ، دل منو داری از جا .......
میکنی قلب منو مال منی آره همین

الو بله ، سلام بله ، الو ، 0912 ، اپراتور الان چیه ، شما کیه
نه اشتباست الان تو ارتفاست برو گمشو الو تو نکن التماس
الو الو الو بله ، سلام چیه ، شما با کی کار داری ، بارداری چقدر بار داری ، کجا میری الو
الو عوضی تو غرض داری انقدر فوت نکن آخه مگه مرض داری
بابا خط رو خطه عشقم کجایی الان
وقتی دست تو دستت هستم تو بمیر برام
ها ها آها ، بدو زنگ بزن بیا رو خطم آها
 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:,

ساعت 14:36 توسط احمد رضا |